Angelbreath

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Jill - 20 oktober 2010 20:34

Jag fick för mig att skicka en rolig fråga till 118 800.


- Vad är de Abby alltid dricker i navy ncis?


Jag fick svar efter 3 minuter.

Mitt svar jag fick lös såhär


- Hon får i sig koffein genom att dricka den påhittade drycken Caf-Pow. Mvh 118800

Av Jill - 20 oktober 2010 20:18

Ja nu har ju istortsätt alla i min omgivning varit sjuka och jag har fått vara frisk hela sommaren och början av hösten.

Men idag när jag satte igång med träningen och jag har slutat röka och självklart nu har jag åkt på ont i halsen och feber.



Nu ska jag bädda ner mig i soffan och tycka synd om mig själv en stund och vänta på att man får pengar i morgon så man kan knata ner på stan och köpa alvedon.


Hoppas jag blir frisk tills på fredag så jag kan åka iväg och jobba.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards