Angelbreath

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Jill - 7 oktober 2010 13:46

Idag är de Torsdag å de e inte alls någon bra dag idag. Vet inte om jag har vaknat på fel sida eller om de bara e för att de regnar och att de är svinkallt inne. Så kallt så man hatt sätta igång elementen. Då är de verkligen höst ute.   

Men jag ska göra de bästa av dehär i alla fall. De får blir te och tändaljus idag.

Men först måste jag laga lite mat så man kan stoppa i denhär magen som gör så ont.


Måste vara frisk å kry och glad tills på Lördag    för jag ska å kolla på VOLBEAT   

 

massor av kärlek till dom säger jag bara.

Ska bli så jätte jätte jätte roligt å se dom. Samt förbanden Entombed och The Kandidate. De sistnämnda gillar jag skarpt :)


Nu blir de mat och en film här.

Va rädd om dig jag ska försöka vara de.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards