Angelbreath

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Jill - 13 oktober 2010 20:00

Hittade en så klockren bild som passar så bra in på mig, Madde, Lisa, Linda, Denise, Millan och Camilla   


 

Av Jill - 13 oktober 2010 16:38

Detta inlägg kommer från www.underbaraclara.nu

Tycker hon har skrivit helt fantastiskt

www.underbaraclara.nu/185470/2010/10/12/sverige-kan-ta-sig-i-roven/


Jag tycker att det är fruktansvärt med alla våldtäckter som händer här i Nyköping. Men det är verkligen inte bara här det har hänt väldigt många gåner den senaste tiden.


Så jag vill verkligen hissa det här inlägget.

och en bra fråga som Clara ställer är:

Varför är det alltid kvinnors frihet som ska inskränkas?


Den tål å funderas på en stund tycker jag.

Av Jill - 13 oktober 2010 16:34


Jag älskar älskar älskar de här videoklippet på Michael Poulsens.
Våran tids Elivs   

Av Jill - 13 oktober 2010 15:41

 

Vad ska du hitta på en onsdag mitt i veckan, eller lill lördag som den oxå kallas. Själv går jag alltid ut på torsdagar på Rockbaren här i Nyköping. Det är nämligen rock karaoke varje torsdag här och de är jätte mycke roligt folk som går ut då.


Men idag tycker jag allt att det bara är 18 åringar som är ute och super skallen i bitar och jag är ledsen men jag har inte kul med 18 åringar ute på krogen. Nu får inte mina 18 och 19 åringa vänner ta illa upp för er har jag ju alltid kul med. Men ni fattar oxå vad jag menar med allt detta jag skrivet hehe


Nu sitter jag här och väntar på att Flisan ska komma hem så jag kan gå till henne och dricka kaffe.


Hoppas du får en fin dag du som läser. puss puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards