Angelbreath

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Jill - 18 oktober 2010 21:07

Idag har verkligen dagen varit 4 veckor lång som de känns.

Jag har varit på körskolan med Millis idag de va skönt å komma igång igen nu kanske man kan fixa de där kortet snart. Är på tiden jag skaffar de nu.


Ja eftersom jag hade lite små tråkigt såhär på kvällskvisten skrev jag in de här på fejan och Iwar min trogne följeslagare hakade på.


Jill Angelbreath Erixon ‎10 tusen år!!!.... vilken vidrig nackspärr man får.....
Andreas Iwar Iwarson
harú problem, KRÅKA!!!!!
Jill Angelbreath Erixon Svin svin du är en bock så dig hoppar vi över :PPPPPP
Andreas Iwar Iwarson eyy... jag citarade ju bara Jago...
Jill Angelbreath Erixon och jag citerar bara Madde skrattar
Andreas Iwar Iwarson Madde e mongo
Jill Angelbreath Erixon Nejnej! Gör dej inte dummare än vad du är!
Andreas Iwar Iwarson när jag inte har pengar så får jag inte dricka sockerdricka, men när jag har pengar så får jag inte dricka sockerdricka. NÄR I HUNDAN SKA JAG FÅ DRICKA SOCKERDRICKA!!!!!!
Jill Angelbreath Erixon
Hertigen av Ketchup!
Andreas Iwar Iwarson oh vad ovanligt... Detta är en Dinkelhoppare, människorna använder den till att fixa frisyren...(du kanske borde prova en..=P )
Jill Angelbreath Erixon Du e ju människa, med skinn och ben, och ludd i naveln...
Andreas Iwar Iwarson ‎-Vi stjäl inte. Vi bara lånar lite från de som har råd.
-Lånar? Du.. vilka skulder vi har.
Jill Angelbreath Erixon ‎"Din lilla SLYNA!"
- Urusla till Ariel i Lilla Sjöjungfrun.
(Och varför säger dom egentligen slyna i barnfilmer? helt sjukt!)
Andreas Iwar Iwarson Påenpyttelitenbostadsyta
(trodde inte mina öron när jag hörde slyna i lilla sjöjungfrun)
Jill Angelbreath Erixon Lägg det bakomflutna framför dig!
Andreas Iwar Iwarson ‎- Hades kommer att döda oss om han får veta de här!
- Du menar OM han får veta det här.
- Det är klart att ha.... Om.. Om är bra.
Jill Angelbreath Erixon ‎"Jag trugar mig djuupt!
Nej inte trugar, jag bugar!"
Andreas Iwar Iwarson Ben!? Sacramento idioto, jag ska giva dig på moppo!
Jill Angelbreath Erixon vilken lattjo liten pryl.
Andreas Iwar Iwarson Här lämnar man stan ett par decennier och dom har ändrat på allt!
Jill Angelbreath Erixon
hallå, vem kör det här flygande paraplyet
Andreas Iwar Iwarson Det är din del av vårt avtal nu... Tala nu om för mig, hur man gör upp eld
Jill Angelbreath Erixon Zeus: Så Hades, du kom tillslut! Hur står det till där nere i underjorden?
Hades: Jo, det är bra. Du vet, lite kallt, lite grått. Och som vanligt, fullt med döingar. Men vad gör man?
Andreas Iwar Iwarson DUU SKA KALLA MIG HEEEEEEEEEEEEEERR GRIIIIIIIIIIIIIS!!!!!,
Jill Angelbreath Erixon Är superpojken på riktigt?

And so on and on and on and on.

Ni som är kompisar med mig på fejan kan gå in och läsa resten.

Nästan allt detta är bara  disnet citat.

Läs och skratta som jag gjort och antagligen Iwar oxå... fniss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards