Angelbreath

Alla inlägg under april 2011

Av Jill - 21 april 2011 21:18

Jaha då sitter man här och sandpapprar kvasten, tänker då fan inte få stickor i år igen. Kattfan lyser med sin frånvaro, den kan vara lite skrämd sedan förra året.... Skiter i kaffekannan i år kör jag direkt från bag in boxen, antar att vi möter upp på det vanliga stället innan vi åker?? På återseende alla käringar!!!!!!

 

Av Jill - 17 april 2011 14:30

Petter – Krafter


Jag tänkte jag skulle förklara mig själv, för mig själv, så jag tillslut förstår mig själv.

Det är exakt de som jag skulle beöva göra.

Jag får ju aldrig någonting gjort i min vardag.


Men idag är en såndär dag.

 

Gillar inte att vara ensam, jag vill ju dela mitt liv med någon.

De är inte riktigt min dag idag.

Men jag överlever denhär krisen oxå.

Men de va inte såhär jag hade tänkt mitt liv.

De är som om allt som har med kärlek å göra, stöter bort mig.


 

Av Jill - 17 april 2011 13:44

Otroligt bra film.

Jag älskar ju sånnahära typer av filmer.

Jag älskar den...


Av Jill - 16 april 2011 12:32

Kommande ändringar till Spotify Free / Open
April 14, 2011, 09:20

Spotifys mål från början var att göra musik på beställning tillgängliga för alla. För att ge dig möjlighet att lyssna på, upptäcka, dela och hantera din musik på det sätt du vill - enklare, snabbare, bättre - samtidigt se de artister vars musik vi alla älskar att fortsätta att se fördelarna när vi växer.

Göra Spotify tillgänglig för miljontals i Europa har sett tjänsten blivit otroligt populärt. Folk lyssnar på mer musik och ett bredare spektrum av artister än någonsin tidigare, och ger upp om sjöröveri, vilket är precis vad vi hoppades skulle hända.

Så det är viktigt att vi fortsätter att erbjuda en on-demand gratis tjänst till dig och miljontals fler som du, men att göra detta möjligt har vi att ställa några gränser på plats framöver.

Här är hur förändringarna kommer att fungera:

    
* Nya Spotify-användare kommer att kunna njuta av vår oöverträffade gratis tjänst som det är idag för de första 6 månaderna.
    
* Från och med 1 maj kan alla användare som registrerat sig för den fria tjänsten senast den 1 november, 2010 kommer att kunna spela varje låt gratis upp till totalt 5 gånger. Användare som registrerat sig efter början av november kommer att se dessa ändringar tillämpas sex månader efter den tidpunkt då de bildar sina Spotify-konto.
    
* Dessutom kommer den totala lyssnartiden gratis användare begränsas till 10 timmar per månad efter de första 6 månaderna.
Det motsvarar cirka 200 låtar eller 20 album.

De förändringar vi har att göra påverkar främst tyngre Spotify fri och öppen användare, eftersom de flesta av er använda Spotify att upptäcka musik - i genomsnitt över 50 nya spår per månad, även efter ett år. Plus, den genomsnittlige användaren inte nå gränsen för låtar för 7 av 10 låtar, efter ett års användning av Spotify. För dem av er som använder Spotify för att hitta nya spår att njuta av och dela med vänner, bör dessa förändringar inte få i vägen för dig att göra det. Lita på att vi kommer att fortsätta att ge dig de största och mest mångsidiga musik katalog tillgänglig.

För alla som tror att de kan nå dessa gränser, hoppas vi att du överväga att kolla in våra obegränsade och Premium tjänster, kommer ingen av dem påverkas, plus att vi har en 7-dagars gratis testperiod för Spotify Premium som vi vill gärna att du försök. Under hela maj kommer vi att ha också en ganska fin 30-dagars gratis testperiod för Spotify Premium - mer information om att under de närmaste dagarna.

Framför allt betyder det att vi kan fortsätta att göra Spotify tillgängligt för alla på lång sikt. Vi ska ge ut några grymma nya funktioner samt en betydande förbättringar under de kommande månaderna, vilket kommer att göra Spotify ännu bättre.

Tack så mycket, som alltid, för ert otroliga stöd och jag hoppas att återkomma med några spännande nyheter inom de närmaste veckorna.


Översatt från http://translate.google.se/

Av Jill - 15 april 2011 20:02

Amaranthe – Amaranthe


Äntligen har mina favvisar kommit ut med sin skiva på spotify.

De gör mig riktigt glad.

Hoppas man får se dom live snart igen.


 

Av Jill - 15 april 2011 15:14

Jag kollade på filmen Balto idag.

Den har jag inte sett sen jag va 15 tror jag.

Å den är fortfarande LIKA bra. De va till och med så att jag fick en tår i ögat.


En väldigt bra historia är det.


 

Av Jill - 15 april 2011 12:46

Hur gör man för att bli av med ett ex som är så JÄVLA jobbig.

Trodde för 2 månader sen att jag äntligen hade fått säga tack och hej.

.......och de har varit så förbannat skönt å vara utan han.....

MEN VA FAAN HÖR HAN AV SIG NU FÖR!

Fatta din jävla idiot.... du har gjort mig tillräckligt illa nu. Du få inte en chans till. Släpp mig och gå vidare...


Igår fick jag ett jävla sms av idioten som de stod:


Vill bara säga grattis till ditt jobb såg dig idag. Förlåt så himmla mycket för att du inte fått pengarna skäms som fan ska du veta. Men så fort ja har så ska du få dom.

Förstår att du är arg o besviken på mig o inte vill svara på smset eller prata med mig. Men du ska veta att ja saknar allt som har med dig att göra. Puss o lycka till på jobbet hoppas du trivs.


Va faan kom dehär smöret från.


Jag förstår att du som läser detta inlägg inte tycket att de är nått, det är ett rätt gullig sms och att klart jag ska förlåta honom. Men de ligger ju en historia på 6 år bakom detta oxå.


Jag blev så jävla upprörd när jag fick detta sms vid 23 igår så jag fan började skaka. FAAN LÄMNA MIG IFRED!!!! Jag skiter ärligt talat i dom där förbannade pengarna... Jag känar egna!

Av Jill - 15 april 2011 12:38

Igår kväll när jag kom hem, så drog jag till madde och pratade och drack några glas vin. Sen kom håkan förbi och vi satt å snacka. De va riktigt trevligt. Och i de sällskapet gör man inte annan än å skratta. Håkan och Madde de är dom människorna som har dom skäönaste skratten jag vet.


När Madde skrattar så skrattar jag med bara för att de är ett sånt smittosamt garv. Håkans garv är svårt å förklara, men de är de bästa killgarvet jag någonsin hört...


Vilket flummigt inlägg detta blev...men kul hade vi i alla fall.


        


 

Ovido - Quiz & Flashcards