Angelbreath

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jill - 6 april 2011 22:05

Den äääär så bra.


Av Jill - 6 april 2011 20:25

 

Här sitter jag hemma hos systeryster och väntar på att hon ska komma hem.

Fredde har precis gått och lagt Wilmis och somnade själv... hihi

De e inte lätt å natta barn för man somnar ju alltid själv oxå.


Jag har pluggat olika kranar och lyftredskap i flera timmar nu och till kvällsmat blev de korvstroganoff, de är gott.

Så nu är man mätt och belåten oxå.


Ska väll sätta på en slurk kaffe och läsa nästa kapitel och skriva ner life frågor.

Har faktiskt läst 4 kapitel hittills. DUKTIGA JAAAG...nickar och ler


Ja men puss å kram...Ses på stan eller nått typ


 

Av Jill - 6 april 2011 19:46

Linda & Velvet – Victorious


Äntligen står han här.

Han är inte rädd för mig och inte heller är han den som jag behöver inte vara rädd för. Han bara kompleterara mig så bra. Det känns väldigt skönt å äntligen ha honom i mitt liv.

Han kan plocka ner mig på jorden när jag är uppe och flyger i de blå som jag jämnt gör för jag har så mycke saker i huvudet hela tiden.

Det är bara så skönt å ha dig i mitt liv. Vill bara du ska veta de.


Tack för att du finns, för att just du vill andas bredvid mig

att just dina andetag värmer huden i min nacke när du varsamt pussar mig

Tack för att du ser mig för mig

Tack för att du är du och låter mig vara mig

TACK för att du finns.

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards