Angelbreath

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Jill - 15 april 2011 20:02

Amaranthe – Amaranthe


Äntligen har mina favvisar kommit ut med sin skiva på spotify.

De gör mig riktigt glad.

Hoppas man får se dom live snart igen.


 

Av Jill - 15 april 2011 15:14

Jag kollade på filmen Balto idag.

Den har jag inte sett sen jag va 15 tror jag.

Å den är fortfarande LIKA bra. De va till och med så att jag fick en tår i ögat.


En väldigt bra historia är det.


 

Av Jill - 15 april 2011 12:46

Hur gör man för att bli av med ett ex som är så JÄVLA jobbig.

Trodde för 2 månader sen att jag äntligen hade fått säga tack och hej.

.......och de har varit så förbannat skönt å vara utan han.....

MEN VA FAAN HÖR HAN AV SIG NU FÖR!

Fatta din jävla idiot.... du har gjort mig tillräckligt illa nu. Du få inte en chans till. Släpp mig och gå vidare...


Igår fick jag ett jävla sms av idioten som de stod:


Vill bara säga grattis till ditt jobb såg dig idag. Förlåt så himmla mycket för att du inte fått pengarna skäms som fan ska du veta. Men så fort ja har så ska du få dom.

Förstår att du är arg o besviken på mig o inte vill svara på smset eller prata med mig. Men du ska veta att ja saknar allt som har med dig att göra. Puss o lycka till på jobbet hoppas du trivs.


Va faan kom dehär smöret från.


Jag förstår att du som läser detta inlägg inte tycket att de är nått, det är ett rätt gullig sms och att klart jag ska förlåta honom. Men de ligger ju en historia på 6 år bakom detta oxå.


Jag blev så jävla upprörd när jag fick detta sms vid 23 igår så jag fan började skaka. FAAN LÄMNA MIG IFRED!!!! Jag skiter ärligt talat i dom där förbannade pengarna... Jag känar egna!

Av Jill - 15 april 2011 12:38

Igår kväll när jag kom hem, så drog jag till madde och pratade och drack några glas vin. Sen kom håkan förbi och vi satt å snacka. De va riktigt trevligt. Och i de sällskapet gör man inte annan än å skratta. Håkan och Madde de är dom människorna som har dom skäönaste skratten jag vet.


När Madde skrattar så skrattar jag med bara för att de är ett sånt smittosamt garv. Håkans garv är svårt å förklara, men de är de bästa killgarvet jag någonsin hört...


Vilket flummigt inlägg detta blev...men kul hade vi i alla fall.


        


 

Av Jill - 15 april 2011 12:32

Igår klrarade jag radiokran kortet.

Och jag är megastolt för de, känner mig tok duktig eftersom jag klarade på teoretiskt och pratiska proven på samma dag.


 

Så nu är jag klar för att få börja lära mig mitt nya jobb oxå.

Tror inte att de är ett dug att köra mini kran på kranskolan som de är i verkligheten med flera ton i lasten.


Men de ska bli kul.


   

Ovido - Quiz & Flashcards