Angelbreath

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Jill - 20 oktober 2013 12:49

Har kollat på filmen walk the line som handlar om Johnny Cash´s liv.

Riktigt bra film. rekomenderas varmt.

 

Av Jill - 20 oktober 2013 12:40

Igår va de lördag och inte vilken lördag som hellst, de va Maddes 30 års dag.
och jag, Sofie, Sarah och Hedvig fixade överasknings frukost till Madde hema hos Sofie.

       
De va super mysigt. Efter frukosten, käkade vi tårta som Hedvig hade bakat.


Kl 13 gick v alla till Kalufsen för Madde skulle klippa sig, hon blev så fin så.


Har fått hötra såhär i efterhand att hon fick en rulator senare på kvällen. Jag var inte med på kvällen, men jag anar att dom skrattade hysteriskt när hon fick den. hahahaha

de gjorde i alla fall jag när jag fick se bilden. hahahah


Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards