Angelbreath

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Jill - 13 oktober 2013 16:33

Vi har magsjuka i vårt hus. De kunde inte kommit mer olämpligt. 5 dagar kvar på min anställning och så händer detta.
Blir ja magsjuk nu är jag fuckt!

Ve å fasa

Av Jill - 13 oktober 2013 10:18

Har börjat jobba igen, de är riktigt nice och få tillbaka vardagen :)
Tråkigt nog har jag gått å blivit dunder förkylningen från satan. Ja vet inte vad jag gjort för deal med satan för att förtjäna dehär.


Hans Zimmer – Finale (William Tell Overture)


Kollade på filmen the lone ranger igår, å herre gud de va roligt. Man måste ta de på rätt sätt för å fatta hur rolig den är. hehe


Å så håller vi tummarna att jag får bli kvar på proplate en stund till efter fredag. Har bara anställning tills då, men hoppas på de bäst och de skulle vara väldigt kul om ja fick vara kvar över hösten och vintern :)


Puss å kram på dig

Ovido - Quiz & Flashcards