Angelbreath

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Jill - 20 maj 2012 23:17

Idag är det söndag och jag har sovit hos min syster, vaknade kl 10 av att det var ett iskallt barn kryper ner under mitt täcke och pussar på mig. De va skräckblandad förtjusning de   

Sen blev de frukost och Mimmlos jätte mysiga Kompis Frjeja kom och gjorde oss sällskap.


Efter de blev de lite pyssel i trädgården och sen skjutsade min syster mig till jobbet.


På jobbet har de varit lite smådött idag, men de va kul. jag lärde känna Jenny som jobbar på lag 4 egentligen, men jobbade med oss idag. Mycket trevlig och väldigt go tjej. Va riktigt kul å få lära känna henne.


Våran störta busunge på laget va inte där idag, så jag och Luise busade gärnet. kul när man kan sätta sprätt på gubbarna. Idag fick jag beröm igen, å de är så skönt å få beröm. Ja blir så glad.


Nu har jag kommit hem till en lägenhet som är väldigt varm. 35 grader, de tycker jag e lite varmt. Å 2 blommor som en viss BÄBIS haft ner i golvet. OVANLIGT!!!! nää inte direkt.


Nu ska jag snart kolla på John Carter och käka popcorn, ska försöka vända lite på dygnet idag, ska jobba natt i morgon och på tisdag.


Å i morgon på dagen ska jag förhoppningsvis gossa med Loke  


   

Ovido - Quiz & Flashcards