Angelbreath

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Jill - 17 maj 2011 11:40

Så här känner jag mig, det som syns ovanför ytan är bara toppen på isberget, det som finns under ytan är mycket mycke mer. Det finns så mycket under ytan nu, som bara bubblar och vill komma upp till ytan, men de går inte.

Men jag har lärt mig att ta en dag i taget nu. Men de där med planering fick man ju kasta ut genom fönstret. Hoppas att jag någon gång kommer tillbaka till mig själv. Men med en dag i taget kommer jag göra de. Vet bara inte när.

Idag är en bra dag, men jag vet inte hur dagen kommer bli i morgon. För vissa låter de jätte konstigt att bara ta en dag i taget. Men jag måste annars kommer jag inte klara någonting.


 


   

Av Jill - 17 maj 2011 10:50

Jag tycker de är så roligt att gruppen Blue va med i Eurovision, för dom har ju varit mina favoriter. Å när jag hörde dom i lördags på Euro så blev jag ju lika kär igen. hihi


Av Jill - 17 maj 2011 10:42

The Offspring – Half-Truism


Uuuuuuu idag känner jag mig inte så stor och kaxig. Har helt sjukt ont i huvudet. Känns sådär att man vet att man ska åka och jobba på de, men jag tänker verkligen inte vara hemma för att jag har ont i huvudet. Eller vi får väll se när de börjar dra ihop sig. Men de tror jag verkligen inte.


Jag är ju väldigt känslig på väderomslag har jag märkt. Jag får ju spränghuvudvärk då. De är lite smått irriterande på våren när de är så mycket väderomslag.


Men blir vila nu sen blir de å fara till jobbet 12.50 Blir en skvätt kaffe oxå :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards