Angelbreath

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Jill - 10 maj 2011 21:06

Emily Browning – Sweet Dreams (Are Made Of This) - Sucker Punch: Original Motion Picture Soundtrack


Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

Av Jill - 10 maj 2011 18:36

Idag va jag på stan med min sötnos Camilla. Jag skulle handla lite nya tröjor och pressent till pappsen hade jag tänkt. Litade oxå efter en ny sommarklänninge för en sån måste man ju ha. Så skulle Camilla in på Lidex och kolla ny bh och jag passade på att följa med. Gick och bläddrade bland kläderna och hittade väll ingenting direkt sådär som jag ville ha. De är ju brunt är fult kläder som är mode nu, vilket jag verkligen INTE kan förstå.

Men helt plötsligt kom jag fram till en jeansklänning som hängde helt för sig själv, den hängde inte med sina kompisar och den va i min storlek. Så vi gick in i ett provrum klänningen och jag och haf "SATTE PÅ DEN" skrattar... och den passade perfekt. De ända va att de saknades en knapp på den. Så jag tänkte ja man kanske får en 10% rabatt eller så, alltid nått. Så jag gick fram till kassörskan och sa hej, jag har hittat denhär klänningen och jag blev så kär i den. Men de är en knapp som saknas på den. Kan man få den lite billigare? Hon kollade på den och konstaterade att den nog inte gick att laga.... hehe" tänkte jag, min mamma hon kan laga grejer hon". Så sa kassörskan ja men halva priset kan du få den för. Tack sa jag och betalade med ett leende :)


   

Eftersom jag har börjat å taska neråt i vikt nu. ÄNTLIGEN... så om någon månad kommer den sitta skit snyggt.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards