Angelbreath

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Jill - 18 april 2015 07:05

nu är de säkert många som gett upp hoppet på min blogg. Men vipps så händer de. Här är jag igen.
I januari skrev jag att de va en resa som började och skulle ha första anhalt i april. Riktigt så blev de inte.
Jag började nämligen på itrim och tänkte nu jäklar ska jag bli snygg och smal. De gick skitbra och jag tappade hela 14 kilo. Sen kom de en dag när jag vaknade en morgon och hade så förbannat ont i pattarna. Då gick de upp en klocka för mig. Ingen mens, lätt illamående och de kändes som om pattarna skulle trilla av.
Jag är nog gravid. Och mycket riktigt så va de.
Som vi har kämpat och så blev jag de när jag inte alla trodde att jag skulle bli de.
Så istället för min resa med träning och gå ner i vikt blir de nu en resa med bebis i magen.

Skapliga nyheter ?

Puss å kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards