Angelbreath

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Jill - 7 augusti 2013 22:37

Idag är de onsdag och de är eftermiddagsvecka. Sista eftermiddagsveckan på Proplate. Sen är de bara en förmiddagsvecka kvar sen är min anställning slut. De suger skit mycket. Men jag hoppas på att dom ringer mig ofta så jag får komma å jobba   .


Ringde komunen idag och frågade om dom hade några jobb innom storkör. Å vipps ska man på arbetsintervju :) Så passade på å messa några stycken jag vill använda som meriter å de gick bra   .


Sen såg jag på fejjan att Linda behövde volontärer till en typ festival och de är klart jag ställer upp hon har varit så snäll mot mig med att hjälpa mig med jobb förut. Hon blev så glad så hon nästan började gråta hon blev helt målös att jag ville hjälpa till    Sånt är kul.


I morgon ska jag övningsköra med pappsen. Vi ska ut på vägarna å köra i morgon. De är jätte pirrigt i magen men de ska bli kul oxå. Skräckblandad förtjusning. Men de går bättre å bättre. Nu ska jag bara skriva in mig på en körskola så är jag påväg sen   .



Puss å kram på dig



Ovido - Quiz & Flashcards