Angelbreath

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Jill - 17 januari 2012 21:03

Jag ber om ursäkt att jag är så dålig på att skriva i min blogg. De kommer och går de där. Just nu känner jag inte alls för att dela med mig av mitt deppiga ovanor.
Men ge inte upp hoppet på mig. Så fort våren kommer, då kommer sprallJillan komma igång igen :)


Jag va på 80 tals fest som dock fick ett abrupt slut då värdinnan somnade, så kan de vara ibland. Ibland slår alkoholen till på 2 röda och då somnar man helt enkelt. Men vi hade en väldigt trevlig kväll medans de varade och många goa skratt fick man eftersom man inte såg riktigt klok ut. haha..

 


Jag ska nog ha 30 eller 50 tals fest någon gång.  jag är ju helt såld på båda 2 :)


Men tills vi ses igen :) delar jag med mig av den här jätte braiga låten


 

Ovido - Quiz & Flashcards