Angelbreath

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Jill - 27 september 2011 13:53

Rebekka Karijord – Wear It Like A Crown

Madde spelade denhär låten för mig. För de är hon som har flyttat in i Maddes sommarhus hennes familj hade när hon var liten.

Jag gillar verkligen denhär låten. Den är väldigt fin.


Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre

Min syster spelade denhär låten för mig.

Jag är inget jätte fan av Melissa. Men oj vad den tog rakt i hjärtat på mig.

De va både glädje och en våg av en väldig sorg som slog mig rakt i bröstet.

Att musik kan beröra en så otroligt. De är häfftigt.


Idag pussade jag hej då till hjärtat mitt som åkte hem idag. Nu e jag hos min syster och väntar på att Wilmis ska komma hem från skolan.

Så nu ska jag fixa mellis.


Ikväll ska jag färga håret och klippa mig.


 


Ovido - Quiz & Flashcards