Angelbreath

Alla inlägg under juli 2011

Av Jill - 20 juli 2011 14:11

Av Jill - 20 juli 2011 14:04

Everlast – Stone In My Hand

Idag har jag kollat på filmen Drive Angry med Nicolas Cage.

Riktigt bra rulleFaktiskt. Har gått å dragit på å se den i flera veckor. Men de va absolut värd att se.


Av Jill - 20 juli 2011 11:04

Jag blir lite less på att de ska vara sån tabu att sova i min familj. Hellst ska man vara uppe kl 6 varje morgon utvilad och glad.

Så faaan heller säger jag.
Jag går inte upp förän tidigast 10. Men de innebär inte att jag ligger och sover 16 timmar per dygn. Jag sover 8. Jag kanske är en sån person som behöver sova 8 timmar. Jag kanske inte är en övermänniska som kan jobba och leva på 5 timmars sömn. JAG FUNKAR INTE SÅ!

Sen att man jobbat 3 nätter oxå och inte kan ställa tillbaka dyget de är tydligen oxå fel, eller?

 

Snälla sluta se de som en tabu att jag vill sova.


 

Av Jill - 19 juli 2011 16:37

Jag kollade på X men first class igår. Jag är ju helt galen i alla x-men filmerna och ja dehär fick faktiskt ett bra betyg oxå :)


Tråkig trailer, men filmen är absolut värd att se.

Av Jill - 19 juli 2011 16:24

Jag är ju urkass på att blogga på sommaren.

Men jag jobbar och står i och sen dyrkar jag solen när jag är ledig.

Har fått en ganska snygg bränna nu, inte dom där linneränderna, så de är nice.

Som jag har längtat efter att ha sommar, skulle vilja ha de året runt.

Doften av nyklippt gräs, eller av varm blöt asfalt.

Smaken av jordgubbar och mjölk utomhus. Äta frukost ute i bara linne och kjol. Kunna gå till och från jobbet i bara klänning.
Allt är grönt å de är LJUST ute.
Så små saker som gör mig så himmla lycklig.

 

Sommaren är klart den bästa av dom bästa årstiderna.

Så nu säger vi såhär, vi ses i höst. Då kommer jag börja skriva igen.


Puss å kram


    

Av Jill - 2 juli 2011 08:16

NU drar "the big best 4" till underbara Göteborg och ska kolla på "the Big 4" ska bli såååå awesome.

     

Ovido - Quiz & Flashcards